Sakta sämre

Inte bara pga att jag blev sövd igår så har jag börjat blivit mer och mer trött. Jag har inte riktigt vetat varför och trott mycket på att det beror på att jag blev sövd igår och att det har varit mycket den sista tiden. Men då kom jag på ikväll när mamma var förbi och vi diskuterade det här och min medicin. För jag har ju sänkt både kortidonet (prednisolon) jag tar varje morgon, samt att jag inte tar Otezla mer eftersom jag skulle/har opererats (pga infektionsrisken). 

Det är kortisoner som gör mig piggare om dagarna, och Otezlan försöker hjälpa till så mycket den kan mot inflammationerna som kommer. Men det är inte förrän nu, ca 4 dagar senare som jag börjar märka det här mer och mer. Att jag känner mig mycket tröttare och segare på något vis. Det känns på något sätt som att kroppen håller på och planerar något bus eller hyss men jag vet inte vad. Inte ännu i alla fall. Ja det visar sig väl med tiden. Men jag hoppas bara att hysset inte är alltför stort.

Gillar

Kommentarer

IP: 82.99.3.229